Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, mają Państwo 14 dni na zwrot towaru. W celu dokonania zwrotu towarów, proszę postępować zgodnie z poniższymi krokami:
1. Poinformowanie sprzedającego
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie, o chęci dokonania zwrotu towarów. Preferujemy przewoźników, którzy posiadają możliwość śledzenia przesyłki, aby w przyszłości uniknąć nieporozumień, gdyby przesyłka nie dotarła.
Do zwrotu produktów można wykorzystać pomocne narzędzie, znajdujące się pod tym linkiem. Wystarczy wpisać swój adres e-mail, który był podany w trakcie składania zamówienia, następnie należy potwierdzić swoje konto i gotowe, można wybrać zwracane produkty. Postępuj zgodnie z instrukcją.
2. Formularz zwrotu
Prosimy o wydrukowanie i wypełnienie formularza zwrotu oraz dołączenie go do przesyłki. Dokumenty załączone są poniżej, załącznik nr 1.
3. Odesłanie produktu
Po wcześniejszym poinformowaniu, prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz dokumentem potwierdzającym sprzedaż (kopię faktury lub paragonu)
4. Wysyłka
Zwracane produkty należy wysłać na adres:
PAPIRUS MARIUSZ PATEY I ZBIGNIEW PNIEWSKI SPÓŁKA JAWNA
ul. Wolska 45 lok. U4
01-201 Warszawa
Zwrotu można również dokonać w sklepie stacjonarnym Gesner, którego dane są identyczne, jak do wysyłki.
5. Zwrot należności
Środki zostaną zwrócone w ciągu 7 dni roboczych, na podane w formularzu dane.
Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokumenty załączone są poniżej, załącznik nr 2.
O wyniku reklamacji poinformujemy elektronicznie, zostanie wysłana wiadomość na podany w formularzu reklamacyjnym e-mail. Reklamacje są rozpatrywane do 5 dni roboczych, od daty otrzymania jej w formie tradycyjnej (przesłanej listownie) lub elektronicznej (w postaci skanu dokumentu)
2. Odesłanie produktu
Po ustaleniu ze sprzedającym formy wysyłki (w niektórych przypadkach zlecamy kurierowi odebranie paczki od klienta) prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz dokumentem potwierdzającym sprzedaż (kopię faktury lub paragonu)
3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
PAPIRUS MARIUSZ PATEY I ZBIGNIEW PNIEWSKI SPÓŁKA JAWNA
ul. Wolska 45 lok. U4
01-201 Warszawa
4. Zwrot należności
W przypadku uznanej reklamacji i wybranym sposobie zwrotów środków na konto bankowe, należność zostanie zwrócona w ciągu 7 dni roboczych.
Uszkodzenie przesyłki w trakcie transportu
ODBIERAĆ, CZY NIE?
1. Przesyłka posiada widoczne uszkodzenia opakowania zewnętrznego jak i zawartości paczki - zalecamy rezygnację z odbioru.
W przypadku rezygnacji z odbioru:
- nie należy podpisywać listu przewozowego
- nie odbierać przesyłki
- skontaktować się z obsługą sklepu internetowego Sztukmania
2. Uszkodzeniu uległo tylko opakowanie zewnętrzne paczki - zalecamy odbiór wraz ze spisaniem Protokołu Szkody.
W sytuacji widocznych śladów uszkodzenia opakowania zewnętrznego, gdy nie można jednoznacznie stwierdzić czy produkty wewnątrz są uszkodzone:
- klient zobowiązany jest spisać Protokół Szkody, dostępny do pobrania poniżej, załącznik nr 3, można również spisać taki dokument ręcznie
- należy wykonać kopię sporządzonego Protokołu Szkody - podpisaną przez kuriera (czytelny podpis) i odesłać nam wykonaną kopię, oryginał powinien zabrać kurier
W przypadku przyjęcia przesyłki, która będzie posiadała uszkodzenia opakowania zewnętrznego, a produkty wewnątrz będą uszkodzone i protokół szkody nie zostanie spisany - zgłoszona reklamacja nie zostanie uznana!
Załączniki:
1. Formularz zwrotu - druk odstąpienia od umowy
2. Formularz reklamacyjny
3. Protokół szkody