do kasy suma: 0,00 zł
Zwroty i reklamacje, protokół szkody

 Zwrot towaru

Zgodnie z obowiązującym prawem, mają Państwo 14 dni na zwrot towaru. W celu dokonania zwrotu towarów, proszę postępować zgodnie z poniższymi krokami:

1.Poinformowanie sprzedającego
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie, o chęci dokonania zwrotu towarów. Preferujemy przewoźników, którzy posiadają możliwość śledzenia przesyłki, aby w przyszłości uniknąć nieporozumień, gdyby przesyłka nie dotarła.

2. Formularz zwrotu
Prosimy o wydrukowanie i wypełnienie formularza zwrotu oraz dołączenie go do przesyłki. Dokumenty załączone są poniżej, załącznik nr 1.


3. Odesłanie produktu
Po wcześniejszym poinformowaniu, prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz dokumentem potwierdzającym sprzedaż (kopię faktury lub paragonu)

4. Wysyłka
Zwracane produkty należy wysłać na adres:

PAPIRUS MARIUSZ PATEY I ZBIGNIEW PNIEWSKI SPÓŁKA JAWNA

ul. Wolska 45 lok. U4
01-201 Warszawa

Zwrotu można również dokonać w sklepie stacjonarnym Gesner, którego dane są identyczne, jak do wysyłki.

5. Zwrot należności
Środki zostaną zwrócone w ciągu 7 dni roboczych, na podane w formularzu dane.

 



 Składanie reklamacji


W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokumenty załączone są poniżej, załącznik nr 2.

O wyniku reklamacji poinformujemy elektronicznie, zostanie wysłana wiadomość na podany w formularzu reklamacyjnym e-mail. Reklamacje są rozpatrywane do 5 dni roboczych, od daty otrzymania jej w formie tradycyjnej (przesłanej listownie) lub elektronicznej (w postaci skanu dokumentu)

2. Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz dokumentem potwierdzającym sprzedaż (kopię faktury lub paragonu).

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

PAPIRUS MARIUSZ PATEY I ZBIGNIEW PNIEWSKI SPÓŁKA JAWNA

ul. Wolska 45 lok. U4
01-201 Warszawa

4. Zwrot należności
W przypadku uznanej reklamacji i wybranym sposobie zwrotów środków na konto bankowe, należność zostanie zwrócona w ciągu 7 dni roboczych.

 


 
Uszkodzenie przesyłki w trakcie transportu

ODBIERAĆ, CZY NIE?

1. Przesyłka posiada widoczne uszkodzenia opakowania zewnętrznego jak i zawartości paczki - zalecamy rezygnację z odbioru.

W przypadku rezygnacji z odbioru:

- nie należy podpisywać listu przewozowego 
- nie odbierać przesyłki
- skontaktować się z obsługą sklepu internetowego Sztukmania

2. Uszkodzeniu uległo tylko opakowanie zewnętrzne paczki - zalecamy odbiór wraz ze spisaniem Protokołu Szkody.

W sytuacji widocznych śladów uszkodzenia opakowania zewnętrznego, gdy nie można jednoznacznie stwierdzić czy produkty wewnątrz są uszkodzone:

- klient zobowiązany jest spisać Protokół Szkody, dostępny do pobrania poniżej, załącznik nr 3, można również spisać taki dokument ręcznie
- należy wykonać kopię sporządzonego Protokołu Szkody - podpisaną przez kuriera (czytelny podpis) i odesłać nam wykonaną kopię, oryginał powinien zabrać kurier

W przypadku przyjęcia przesyłki, która będzie posiadała uszkodzenia opakowania zewnętrznego, a produkty wewnątrz będą uszkodzone i protokół szkody nie zostanie spisany -
 zgłoszona reklamacja nie zostanie uznana!



Załączniki:

1. Formularz zwrotu - druk odstąpienia od umowy 
2. 
Formularz reklamacyjny
3.
Protokół szkody 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium