Zakupy w kilku krokach
Przy wyszukiwaniu produktów w naszym sklepie przychodzą z pomocą kategorie w menu bocznym, gdzie można wybrać najbardziej interesująca nas sekcję. Wszystkie produkty, również można wyszukać za pomocą lupy - na górze strony. Wyszukiwarka jest bardzo precyzyjna i pomocna, gdy nie możemy czegoś wyszukać.
Żeby przeczytać opis i przeznaczenie konkretnego produktu należy w niego kliknąć. Następnie wybrać "dodaj do koszyka" i już mamy produkt w swoim zamówieniu. Gdy wszystkie interesujące nas produkty wybierzemy i dodamy do koszyka, musimy wybrać formę dostawy "odbiór osobisty" lub "przesyłka kurierska".
Jeśli posiadają Państwo kupon rabatowy, prosimy zaznaczyć opcję "Mam kupon rabatowy" i wpisać kod we wskazanym miejscu, następnie kliknąć przycisk "użyj".
Następnie należy wybrać metodę płatności, spośród wielu można wybrać najbardziej popularne, takie jak BLIK, szybkie płatności, obsługa kart, przelew tradycyjny.
Stany dostępności
Oznaczają dostępność produktów, w poszczególnych kategoriach:
- "tymczasowo niedostępny", oznacza, że w najbliższym czasie spodziewamy się dostawy produktu z tym oznaczeniem
- "na wyczerpaniu", sugeruje, że zostało zaledwie kilka sztuk danego produktu (do 10 szt.)
- "spodziewana dostawa", takim oznaczeniem wyszczególniamy produkty, które w ciągu 2 tygodni będą miały zwiększone stany magazynowe
- "dostępny na zamówienie", oznacza możliwość zamówienia produktu z tym oznaczeniem, lecz aktualne warunki zamówienia i ceny ustalane są za pomocą korespondencji e-mailowej, telefonicznie lub osobiście, w sklepie stacjonarnym
Wysyłki zamówień realizujemy od poniedziałku do piątku (oprócz świąt i dni wskazanych na stronie głównej). Czas realizacji zamówienia wynosi do 24 godzin, 48 godzin lub 2 dni (w zależności od produktu). Wysyłka kurierem odbywa się w dni robocze i najczęściej dociera do klienta w czasie 1-2 dni roboczych.
Zwroty i reklamacje zawarte są w zakładce "Zwroty i reklamacje, protokół szkody", a wszelkie niezgodności, które dotyczą zamówień, należy zgłaszać do 48h od momentu odebrania przesyłki od kuriera. W przypadku zgłoszenia braków lub uszkodzeń, prosimy o przesłanie zdjęć przesyłki i produktów oraz dokumentu potwierdzającego sprzedaż (paragon lub faktura).
Istotną czynnością podczas odbioru przesyłki od kuriera jest sprawdzenie opakowania zewnętrznego i w razie potrzeby sporządzenie Protokołu Szkody, który musi być podpisany i odebrany przez kuriera podczas dostawy. W przypadku zniszczenia opakowania zewnętrznego, zalecamy rezygnację z odbioru. Kopię Sporządzonego Protokołu należy przesłać sprzedawcy, w formie np. scanu lub zdjęcia.
Kody rabatowe, zniżki i promocje
Nasz system pozwala na używanie kodów rabatowych, są to hasła wygenerowanych liter, znaków i/lub cyfr. Kupon rabatowy to indywidualny kod, który uprawnia do zniżki procentowej lub kwotowej.
W sprzedaży oferujemy również karty podarunkowe, które obejmują kod zniżkowy w wysokości jej wartości. Wartość karty podarunkowej nie obejmuje kosztów wysyłki. Jedynym wyjątkiem są karty podarunkowe o wartości przewyższającej próg darmowej wysyłki.
Jak skorzystać z kodu rabatowego?
Stali klienci, którzy często robią zakupy w naszym sklepie mogą również liczyć na indywidualne rabaty, wystarczy, że zgłoszą się do nas.
Twoje konto - sprawdzanie stanu zamówień
Zarejestrowani klienci, mogą sprawdzić stan swojego zamówienia. Po zalogowaniu wystarczy wejść w zakładkę "Moje konto", a w panelu klienta pojawią się wszystkie zamówienia, datę kiedy zostało złożone i wartość całkowitą, ich aktualny status, numer przesyłki.
Niezarejestrowani klienci, mogą sprawdzić swój aktualny status zamówienia wchodząc w podany link w e-mailu. Wiadomość potwierdzająca status powinna przyjść w ciągu kilku minut od złożenia zamówienia.